mandag 29. desember 2008

Alexander Wang vs H&M

Alexander Wang



H&M



Alexander Wang er en amerikansk motedesigner som jeg liker svært godt. Han kjører en stilren linje både i farger og snitt, med , men gjennomførte detaljer (som feks. glidelås, slitt denim og beanie-lua). Clutchvesken øverst til høyre har blitt urolig populær og flere kjedebutikker har kopiert denne, Åhlèns solgte (sikkert utsolgt nå) en svært fin variant.

I dag måtte jeg til tannlegen, det kostet meg i overkant av 5000; kroner. Det blir med andre ord ikke noe Alexander Wang på meg i nærmeste fremtid, ennå godt H&M finnes dersom shoppebehovet skulle blir alt for påtrengende.

Hva synes dere, er H&M en god erstatning?

4 kommentarer:

Ida sa...

Hm er like bra synes jeg:-)

Så lenge du kan spise på nyttårsaften er jeg fornøyd, så du får vurdere hvor nødvendig det er med tannlege før den tid..

:-D

Anonym sa...

Vi hadde 2 avtaler dette året. Eller året som kommer. Det ene veit du hva var, det andre var at vi skulle slutte å kjøpe så mye klær. Å heller spare pengene til mere dyre og sikkelige klær. Remember! Selv om H&M er en like så god erstatter og kanskje bedre i enkelte tilfeller. Så var det ikke bare løpe å kjøpe.. Fokus fokus.! ;). Jeg har virkelig begynt å skjerpe meg. Hehe, det må du også.. I need you know.

missy sa...

Anonym: Ingen fare for shopping etter tannlegebesøket i går.

missy sa...

idus: Kan spise på venstre side. Mulig jeg spiser dobbelt så sakte bare. hehe