lørdag 20. desember 2008

Stil til Idus



Idus ønsker stiltips, det skal hun få.

Klassiske jeans, svart skjørt og svart skinnjakke som kombineres med tunika, tøffe sko, rocke t-shirt og tøft belte. Mer finpusset forslag kommer sikkert en annen dag da jeg bare er sånn passelig fornøyd med dette. Liker spesielt godt den tunikaen fra Acne, men den er kanskje mer min stil enn hennes. Alltid en fare for at man velger ting man ville hatt selv når man skal style andre. For eksempel den gangen min søster skulle sminke min mor. Min søster var svært fornøyd med resultatet som var en tro kopi av hennes egen sminke. Det hører med til historien at mor er 50 og en klassisk type, mens søster er 20 og refererer til egen stil som "Cowboy-Laila stil".

I kveld gikk turen til Habibi, veldig god mat. Takket være Idus valgte jeg en ny rett enn den samme som jeg har valgt tidligere når jeg har vært der.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, hun ble jo sikkelig rocka glam mamma. Denne klassiske looken er så boring. Lite utfordringer å hente i en slik stil altså. Hun kunne jo blitt sammenlignet med selveste Debby Harry. Å hun er kul hun. Sikkelig sminket og godt over 60 til og med.

missy sa...

hehehe... i morgen skal jeg legge ut et bilde av Debbie Harry så skal vi se om du fortsatt mener at det er en stil for mor ;)

Anonym sa...

weheee.. nå ble jeg en smule usikker.

Ida sa...

Det der ble jo kjempefint jo! helt strålende. Flink du er!
Ser frem til klesskap-gjennomgang. Du kommer til å le deg ihjel.

Oppskrift er lagt ut btw.

Anonym sa...

Har du stiltips til meg òg eller?... ;)

missy sa...

Såklart, men hvem er du? Hvilken stil har du og hvilken stil vil du ha?