søndag 21. desember 2008

Stil til mum on the run


Denne stilen ville mum on the run passe. Her la jeg spesielt vekt på fargene som jeg tror hun hadde kledd utrolig godt. Rødt, rustrød og turkisgrønn med svart som basefarge. Kort shorts som ville kle henne fordi hun er liten og nett, samt noen topper i mer lyse farger som vil fremheve hudtonen. Alt kan kombineres med alt. Regnkåpe fordi mødre også må være ute i regnværsdager og selvsagt mineral-makeup. Her synes jeg ikke det var nødvendig med noe særlig tilbehør fordi klærne var nok i seg selv. Så da ble det en drink og kake fordi hun fortjener det.

2 kommentarer:

Anonym sa...

hehe. likte sjokoladekaka spesielt godt... ;)
Ellers hadde jeg vel plukket ut den samme kåpa og skoene... kanskje aldri tenkt på å velge ut de t-shirtsen- men noen av de var kule. Dog den kort-korte turkise toppen og den "hotpantsen" hadde du nok aldri sett meg i ;P
de gensrene virka som gensre jeg har i klesskapet mitt, som jeg bare bruker for det finnes ikke så mye annet der, men de er litt kjedelige...
Men takk for farge og stiltips! :)
u busy helping bee...
x

missy sa...

Jeg regnet med at hotpantsen var litt for mye, eller skal vi si for lite, for deg. Tror uansett du ville kledd de. Bra at du har sånne gensere, du har jo jeansbukse også, og sikkert noen t-shirts... så da er du godt på vei!