lørdag 20. desember 2008

Stil til Chanett



Så var turen kommet til Chanett. Hun har en veldig særegen og spesiell stil så dette tok litt tid, håper hun blir fornøyd? Det ble litt mye, men det er slik hun liker det. Dessuten liker hun å blande mange stiler og det lot seg ikke gjøre uten at jeg la inn en masse klær. Inspirasjonsord er: Moulin Rouge, Dita Von Teese, missmatch, gull, rocka, bohem og paljetter.

Virker som om "alle" sitter på Polyvore i kveld. Jeg synes det er kjempemoro! Det er som å shoppe, men uten at det koster noe.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Du traff på alt der du, utenom den hårete vesten der. ÆSJ!hehe.. ellers så hadde du tatt ganske rett. Men så kjenner du min stil veldig godt også. De fleste av de klærne der har jeg også da.. Ikke akkurat de, men noe veldig likt.

missy sa...

Har byttet vest nå... Mye jeg likte her selv også.

Anonym sa...

Jo men vist jeg kan skimte så er det en vest helt til høyre. Ikke like!!:P

missy sa...

Faktisk så har jeg sett en sånn type vest på en av dine egne innlegg. Så det så!

Anonym sa...

ta meg ta meg ta meg! ;P

missy sa...

mum on the run: Din stil kommer idag. Jeg har alleredet laget den, det var ganske lett.