mandag 8. desember 2008

Gårsdagens

Her er gårsdagens antrekk satt sammen i en litt rotete kollasj. Skjørt fra H&M, paljett-cardigan fra Mango, støvletter fra Bronx, veske, belte og hårbøyle fra H&M.

Turen gikk først til Asylet hvor vi spiste kald julemiddag og riskrem med saft som saus (hvem klager..?). Deretter til Oslo Mek for drinker og tilslutt mere drinker på Revolver. Så var kvelden over for meg da jeg hadde en tidlig avtale.

I dag ble tredje intervju i boks, ergo er jeg halvveis med intervjuene mine. Stadig fremgang.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så fin du var :)
Den paljett tingen der likte jeg også veldig godt! Noen andre farger enn svart?
Wee, du beholdte skjørtet...
goody..;)

missy sa...

Den er flere år gammel. Men som jeg sa tidligere har de en svart topp på H&M med en sløyfe i paljetter. Fin den.