tirsdag 16. desember 2008

Shoppingkontroll


I dag var jeg en liten runde i byen, mest for å se etter de siste julegavene. Stakk en liten tur innom H&M og fant mye fint, men kjøpte ingenting. Vurderer å kjøpe jakken nederst med kort arm, den er fra Divided, resten er fra Trend. Skjørtet var kjempetøft, men fant ut at jeg i grunn har nok korte svarte skjørt. Dette hadde hemper hele veien ned foran og virket til å ha en god kvalitet. Det synes jeg klærne fra H&M Trend generelt sett har.

På Warehouse hadde de også mye som jeg likte, spesielt fant jeg en knelang kjole med mønster i dyreprint, men på en lite pragende måte. Den kostet nærmere 1000; så den ble heller ikke med meg hjem. Kanskje det blir salg snart...

Ellers har fridagen gått med til fornuftige ting. Har fått avtalt to nye intervjuer til masteroppgaven. Virker lovende!

1 kommentar:

Anonym sa...

blusen var fin,jeg har en som ligna den er rød og har lange armer men de kan klippes av, den kan du få.