søndag 7. desember 2008

Miss Selfridge på julebord



I kveld er det tid for julebord. Nesten alt fra denne kollasjen kommer fra Miss Selfridge. Jeg skulle gjerne vært en tur i London på shopping... men av en eller annen grunn ender jeg allltid opp med å kjøpe så lite når jeg er på shoppingturer i utlandet. Jeg har ikke kjøpt noe nytt til i kveld så det blir å mikse noe av det jeg alleredet har i skapet. Det blir en relativt rolig kveld for min del da jeg har en intervjuavtale med en respondent til masteroppgaven min i morgen kl.10.00. "Koser" meg med et glass hvitvin, les Montachins Sancerre 2007, som sikkert egner seg bedre til mat enn til å bare drikke... Sånn går det når man er dårlig forberedt.

Det ser ut til at jeg har skapt meg en ny søndagsadvent-tradisjon, å spise kokosbolle på Den Lille Kokosbollefabrikken.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Du får mikse å trikse med alle de trillion kjolene du har, å noe kult tilbehør. Så ordner dette seg.. Likte godt den toppen der, med sommerfugler.. Å kjolen i blått var veldig søt.. Kåpen var fin men ikke riktig farge.

Anonym sa...

Den luen der i plajetter liker jeg såå godt. Har den på Oasis i Oslo ifølge Det Nye.. Håper jeg får henge med mamma når hun skal til Oslo.. da skal jeg en snartur på Oasis gitt ;)

missy sa...

Paljetter liker jeg godt. Så en svart topp med paljetter på hos H&M i går, men valgte å ikke kjøpe den da jeg kom på en jakke jeg har som ligner litt fra Mango. Mulig det blir den i kveld.

Anonym sa...

Ta bilder søta! Kos deg :)

Ida sa...

...du ender som regel opp med å hendle på HM og andre butikker som også finnes i Oslo når du er i utlandet, med andre ord..

Ha:D