tirsdag 16. desember 2008

All day heroes


Jeg har tidligere lagt ut en låt med Agyness Deyn og Five o`clock heroes. Lite visste jeg da det jeg vet nå, og jeg skjønner at jeg ga selve bandet alt for lite oppmerksomhet. De har en rekke med utrolig kule låter. Hurra! Jeg blir så glad når jeg oppdager noe ny musikk som jeg virkelig liker.

I kjent stil må jeg ta med litt wikipedia informasjon om dem: Five O'Clock Heroes are a New Wave influenced rock group currently based in New York City. Singer, Antony Ellis, is originally from UK. They first formed in 2003, and to date have released five singles and two albums, Bend to the Breaks and most recently Speak Your Language. Their first single off the album is called "Who", and features vocals from model Agyness Deyn. Their name comes from The Jam's song "Just Who Is The Five O'Clock Hero?", which appeared on their album The Gift of 1982.The band cite the likes of Elvis Costello, The Police, Joe Jackson and Dexys Midnight Runners as major influences, and have made a name for themselves, particularly in the UK, through charismatic and energetic live performances.

De låtene som jeg hittil liker aller aller best (som "Judas" og "Trust") finner jeg ikke på youtube, så løp og kjøp cd!

Ingen kommentarer: