mandag 6. april 2009

Royal Junk

I dag var jeg og han jeg bor med en tur på Jordal. Siden det var lunsjtider (som det merkelig nok alltid er når han jeg bor med beveger seg utendørs) fant vi ut at vi skulle prøve dette stedet som jeg har fått anbefalt. Ekte hjemmelaget hamburger av rene råvarer med potetbåter til. Måltidet ble fortært ute på en benk og vi hadde det helt strålende, iallfall helt til Frøken Dårlig Samvittighet aka Frøken Krusedull svanset forbi på vei til trening. Oh well!

Om dette påvirket opplevelsen av burgeren er vel heller usikkert, men den var ikke mer enn helt sånn middelmådig.

Terningkast 3/4.

2 kommentarer:

Chanette sa...

Stolt over deg jeg frøken fryd.
Jeg har funnet ut at mennesker som må trene hver dag på treningstudioet er folk som har lavt selvbilde eller forvridd kroppsbilde av seg selv..
Hehe. no hard feelings frøken krusedull.. tipper ikke du er en trenigsnarkoman en gang i ny og ned er normalt. men jah.. en viss frøken prippen and stuck up har overdrevne treningstendenser.

Ida sa...

Jeg synes burgeren der var litt liten og hard. Men kan hende vi bare var uheldige... Ligger bra plassert for takeaway hjem til oss iallefall:)