mandag 20. april 2009

Herlig helg

Lørdag var jeg og han jeg bor med hos Frøken Krusedull på middag. På menyen stod ovnsbakt kylling i kremet saus med ris og salat. Herlig fruktsalat til dessert. Til maten drakk vi hvitvin og en ny smak cider som jeg ikke husker, men som var veldig god. Maten var så god at jeg helt glemte å ta bilder, derfor stjal jeg noe som lignet litt på nettet.




Etter maten så vi Slumdog Millionaire (2008). En film jeg synes hadde passet bedre på en søndag enn på en lørdag (jeg synes lørdager er mer lett underholdning type action/thriller eller komedie type dag), men uansett en veldig bra film. Om en gutt som vokser opp i slummen i Mumbai. I filmen følger vi livet hans og erfaringene han gjør som bidrar til at han vinner hovedpremien i "Vil du bli millionær?".

Terningkast 5+

1 kommentar:

Chanett sa...

Å hyggelig :D. Maten hørtes veldig nam ut altså.

Noen gode hvitvins tips forresten...???