onsdag 4. februar 2009

Vårklær hos H&M




Jada, mellom to møter i dag slo jeg ihjel litt tid på H&M. Trendavdelingen (sikkert alle avdelingene, men jeg ser som regel bare på trend) hadde fått inn en masse vårklær. Her er noen favoritter. Mye svart og offwhite -nyanser. Omslagstoppene øverste var kjempefine, noe som ikke kommer helt frem på bilde, likte spesielt den gråsvarte. Jeg er selv på sparebluss, men kan jo tipse til Frøken Krusedull som jeg tror vil kunne like disse. 349 kroner. Genseren nederst likte jeg også godt både i farge og snitt, spesielt armene. Er ikke helt med på moten som en nå med store puffermer, men denne var både søt og behagelig. Minnet meg om en genser jeg har som jeg nesten hadde glemt, i grå, så jeg får ta frem den igjen. Svart neglelakk i dag. Han jeg bor med lurte på om jeg har blitt helt emo...

3 kommentarer:

Chanett sa...

Likte de toppene der, men de lignet på noe du har lagt ut tidligere fra Acne som så litt mere stilig ut. Lys var den vist!
Tøft skjørt også. Minte meg litt om det grønne du var å byttet inn.
La også merke til den svarte neglelakken. Synest den var søt på deg.. ja, faktisk ganske kledelig. Tror ikke jeg har sett deg i svart neglelakk så ofte. Alle er vel litt emo en gang iblandt. Helt sikkert den typen din også kan jeg se for meg :P Dessuten er svart veldig trendy farge å ha på neglene.. trenger ikke være gother, emo eller punk for å bruke den. ;)

missy sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
missy sa...

Du mener den fra warehouse. Liker den, men denne var på en måte annerledes, litt lengere. Har veldig lyst på den svarte, håper den blir utsolgt fort så slipper jeg å bli fristet... hehe
Skjørtet var fint, men stivt stoff så det fristet ikke så veldig. Det jeg har mest behov for er nok genseren...
Liker også svarte negler, svart og rød. :)