torsdag 5. februar 2009

Rød inspirasjon






Det er ikke så mye spreke farger å finne i klesskapet mitt. Det går mest i svarte og hvite nyanser, blått, brunt og grått. Inspirert av disse bildene ønsker jeg meg et rødt tilbehør, helst en veske eller et belte. Røde sko er ikke helt for meg, vel og merke så har jeg jo de røde conversene og det er nok det eneste jeg eier i fargen rød. Sminkemammaen har en rød veske som jeg synes er kjempefin, den fresher henne alltid opp. Jeg skal holde utkikk etter en sånn.

Nå er det frokost og masteroppgavejobbing.... hater!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Nei Yvonne.. IKKE hent inspirasjon av Mary Kate og Ashly ( bedre kjent som Hary Mary og Ashly Trashly) blandt dyrebeskyttelsen!!
De eeeeeelsker pels.
Nå skal de lansere en ny kleskoleksjon med MASSE vis av pels. Å da skal de bruke utryddningstruet mår fra Polen.
BITCHE`s I say!!!!! Nei ble skuffet når jeg så bilde av disse 2 stankelbeinene. Yvonne du må lete etter bedre inspirasjonsbilder neste gang..

missy sa...

hehehe! Jeg blir ikke inspirert av de på grunn av hvem de er, mer på tross av... Her var det bare for å vise hvor fint det er med noe rødt tilbehør og da blir det jo bilder av kjendiser man finner.

missy sa...

Nå har jeg for din skyld fjernet bildet av Ashley og MK. Ingen liker vel pels!

Chanett sa...

Takk skal du ha! :) . mÅ man ha pels finnes det fjuskepels, men det sies at det kan komme fra dyr det også.. så holder meg langt unna alt som ser og ligner på pels.