tirsdag 6. januar 2009

Salg





Jepp, nå er det salg. Mange steder har ned til 50% rabatt, så i dag tok jeg og Frøken Krusedull en byrunde for å se om vi kunne gjøre noen kupp. Jeg har lenge vært fristet til å kjøpe flere plagg hos Acne (se bildene over) og da spesielt en jeanskjole. Jeg har tidligere valgt å ikke prøve kjolen av den enkle grunn at hadde jeg regnet med at jeg hadde blitt fristet til å kjøpe den. Det viste seg derimot å være feil, for idag (med 40%) rabatt kunne jeg trygt prøve kjolen, men oppdaget da at den hadde en noe merkelig/ukledelig form øverst rundt halsen og skuldrene. Det ble dermed ingen jeanskjole på meg. Tilslutt i et noe desperat forsøk fant jeg et vintageskjørt til kun kroner 100, men da satte Frøken Krusedull raskt en stopper for gleden med en kommentar om at jeg ikke kunne gå rundt med noe som lignet en gardin hengende rundt nedre halvdel av kroppen. Jaja, penger spart er penger tjent?

Frøken Krusedull anskaffet seg forresten allværsjakke og tunikatopp. Ingen av delene på salg.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Kjolen helt på toppen der var fin.

Frøken Krusedull sa...

Ikke la meg sette en stopper for at du ikke fikk kjøpt det skjørtet..:) Du er vel din egen sjef?

Ida sa...

Jeg finner også bare ting til fullpris på salg.

Men nå har jeg ingen penger (som vanlig) så blir hverken fullpris eller salgskjøp.

Anonym sa...

Det var egentlig lite særpreg på disse klærne. Ganske kjedelige igrunn..