fredag 30. januar 2009

Endelig

Jeg har lenge tenkt på å kjøpe mineral sminke da jeg har vært veldig fornøyd med testene som jeg fikk gratis her. I dag, etter en lengere gåtur med hudpleiemammaen, ble jeg så inspirert at jeg tok bussen rett til Magic på Oslo City og kjøpte denne pakken med start kit til 998 kroner. Håper det er verdt det. Jeg ser at flere nettsteder i utlandet selger denne og andre pakker for en billigere sum, men med frakt og toll så vil nok ikke det være snakk om mer enn en hundrelapp i forskjell. I.d skal visstnok være blant de beste mineral sminkeproduktene på markedet, både i forhold til dekkevne, holdbarhet og resultat.

2 kommentarer:

Anonym sa...

U go girl! ;)
Hva var i pakka da? Hadde de den nye rougen der?

missy sa...

Pakken inneholder 3 koster, en stor, en mellom og en liten til conceler. 2 foundation, en til sommer og en til vinterfargehud. Et solpudder og en annen boks som jeg ikke helt vet hva er. Samt en flaske med krem.
Veldig fornøyd så langt.