søndag 15. mars 2009

Søndagshygge

I dag har jeg hatt en kjempeflott søndag med spasertur i vårvær, på Kampen og Grünerløkka, med Frøken Krusedull og han jeg bor med. På Sjarm fant jeg disse fine smykketrærne som jeg har vurdert å kjøpe tidligere. Jeg håper disse vil bidra til mer variasjon på øredobbfronten da jeg har en tendens til å bruke de samme hele tiden grunnet latskap i å finne frem alternativer. Til tross for sen (og morsom) kveld på byen i går var formen på topp i dag. Jeg ønsker meg flere søndager som denne. På toppen av det hele har jeg vært utrolig effektiv med å skrive på oppgaven i kveld. Halleluja!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kjekt å ha slik til å henge opp smykker og øredobber.
Ser jo ut til at du har passe med øredobber, vist den lille henger`n der er til de..

Frøken Krusedull sa...

Du har virkelig hatt en strålende helg.. Det er bra. Det ble fint med smykketrær. Pynter litt opp :)

Frøken Krusedull sa...

Jeg hadde selvfølgelig en fin helg jeg også. Koselig med slike søndager. Regner med det blir flere av disse.