onsdag 18. mars 2009

Billig og blå



Sminkemammaen ringte meg i dag for å tipse med om en blå jakke som kostet 250 kroner hos Lindex. Hun feberfantaserte nok for når hun så nærmere etter var det 2500 kroner og hos en helt annen butikk. Jeg tok saken i egne hender og fant disse to på nettet, begge fra TopShop.

I dag var jeg på vårens andre spasertur med Krusedullen. Hun er i tvil på hvor hun skal ha bursdagsmiddagen sin. Hittil er alternativene Champagneria, Bølgen & Moi, Amundsen & Nobile...

2 kommentarer:

Anonym sa...

ja, men jeg merka det før jeg ringte deg (vel og merke etter at paracetamolen hadde gått ut av kroppen...) ;)
så ingen skade skjedd eller?
bare utroolig annoying ikke sant? ;)

Det var liksom DEN perfekte jakka òg vettu... blæh! hater det når slike ting skjer...

Anonym sa...

shopping på fredagskveld evt mandagskveld?... Lønn! ;P