mandag 24. november 2008

Hva er det med folk...


Da jeg var ung husker jeg at jeg pleide å se på de som hadde briller som smarte. Teorien sprakk nok litt da jeg selv fikk briller, men det kunne jo være unntaket av regelen tenkte jeg. I dag har briller blitt et tilbehør på lik linje med en kul veske eller et par sko. De som faktisk har bruk for briller har som oftest linser, mens moteslavene har store ”nerde-briller” som ville ført til mobbing for et tiår tilbake.

Min gode venninne var svært frustrert i sin tid fordi hun måtte ha så tykke glass i brillene, og var glad den gang da utviklingen var kommet så langt at hun faktisk kunne få tynne glass i brillene sine. I dag vil disse gamle brillene være ”super-hot” å regne som.

Og til dere andre som ikke har barndomsbriller eller besteforeldrebriller å blåse støvet av, men som også ønsker å henge med på moten på en mer budsjettvennlig måte. Fortvil ikke! Nå trenger du ikke lengre kaste tynnstrømpebuksene dine når det har blitt hull i dem, faktisk kan du bare klippe flere. Det er jo ”in”. …Og også miljøvennlig, men DET er jo en bra ting.

(Bilde er knabbet fra everydaypeoplecartoons.com).

1 kommentar:

Anonym sa...

Det er så sykt sant det du sier.
Det sier egentlig mye om hvor lett enkelte eller mange folk lar seg henge med på en trend også da!!!