tirsdag 25. november 2008

Hobbystylister!

I kveld har jeg og min gode venninne... la oss kalle henne Frøken Krusedull, hun fortjener et navn, spesielt siden jeg har planer om å nevne henne ved flere anledninger her inne... Ja altså, i kveld har vi hatt en morsom kveld hvor vi har prøvd oss ut som "stylister" med klær fra min garderobe. Resultatet ser dere her. Jeg burde sikkert gjort noe mer fancy ut av det hele i photoshop, men det får være til en annen gang.

Så hva sier dere, hva skal jeg ha på meg?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Antrekket opperst til venstre var et litt sånn "festantrekk" litt pynta men rocka på en måte. Det andre antrekket til høyre for bilde 1. var litt mere casual. Bilde nederst til venstre var en typisk yvonne stil, fint og laidback. Det siste bildet nederst til høyre var det jeg likte best stilmessig. Litt sånn Bohem, laidback å akkurat passe pyntet uten å bli for mye. :). Synest du skal velge alle antrekkene men til hver annledning! Lykke til. :p

Frøken Krusedull sa...

Takk for at du tok deg friheten til å gi meg akkurat dette kallenavnet.. Hehe. Takk også for en hyggelig og kreativ kveld ja. Du hadde ikke klart å sette sammen disse antrekkene uten meg vet du ;)